سعی کنیم تا این کارها را انجام ندهیم!!!

 

همه ی ما در طول زندگی خود دوست داریم تا از راحتی و آسایش لذت ببریم. به همین منظور سعی میکنیم تا هرچه سریع تر در پی راه حل های ساده باشیم. یک سری از رفتارهایی که شاید به صورت ناخواسته آنها را انجام می دهیم به بدن ما آسیب جدی را وارد می نمایند. تأثیری که این عادت های نادرست به همراه دارند بر روی یکی از مهم ترین اعضای بدن یعنی مغز بوده و می تواند همواره منجربه مشکلاتی در آن شود.

سعی کنید تا بی خوابی را تجربه نکنید. برخی از افراد پیش از خواب خود دوست دارند تا کارهایی را انجام دهند ، به عنوان مثال کار کردن با وسایلی همانند لپ تاپ و . . . می تواند بر روی خواب شما مؤثر واقع شود.  این بی خوابی فعالیت مغز را تحت کنترل خود قرار می دهد و حتی می تواند تا مرحله آلزایمر نیز پیش رود. سعی کنید تا صبح ها زودتر از خواب بیدار شوید و شب ها نیز زود بخوابید. داشتن یک خواب مفید از هر ماده ی دیگری انرژی زا تر است.

سعی کنید تا یک فرد اجتماعی باشید. دوستانی را برای خود انتخاب کنید و هراز گاهی با آنها ارتباط برقرار کنید. داشتن تعداد زیادی فالور و دوست زیاد در فضای مجازی هیچ گاه نمی تواند به اندازه ی جمع دوستان واقعی به شما انگیزه بدهد. قطعا حضور در این فضا و صحبت کردن و نظر دادن به آنها می تواند بر روی انگیزه کاری شما مؤثر واقع شود. اگر دوستی داریدکه امکان حضور در کنار یکدیگر را ندارید بهتر است تا هرچه سریع تر با او تماس بگیرید و از پشت تلفن با او صحبت کنید.

سعی کنید تا غذای مضر را از زنجیره غذایی خود حذف نمایید. هر غذایی که فست فود باشد یعنی با روغن بسیار زیاد و همچنین روغن های چند بار استفاده شده سرخ شده اند. به چنین ترتیبی بسیار مضر بوده و شما نمی توانید از سالم بودن آنها مطمئن باشید حتی اگر غذاهای به ظاهر سالمی باشند.

اگر دوست دارید تا در طول روز به آهنگ گوش دادن بپردازید می توانید این کار را انجام دهید اما سعی کنید تا هرچه سریع تر صدای هدفون خود را کم کیند. گوش ها بسیار سریع عادت می کنند. بنابراین هرچه شما صدای بیشتری را به آنها وارد کنید از شنیدن صداهای کم امتناع می ورزند و در نتیجه شما به اختلال در شنوایی مبتلا خواهید شد. این عادت های نادرست همگی بر روی عملکرد مغزی شما مؤثر هستند ، پس از انجام آنها خودداری نمایید.

 

سعی کنیم تا این کارها را انجام ندهیم!!!


پزشک من انجام ,تواند ,خواب ,هرچه ,دوست ,سریع ,هرچه سریع ,انجام ندهیم ,مؤثر واقع منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دهیاری و شورای اسلامی روستای گپسر انجمن علمی انرژی های تجدیدپذیر دانشگاه گلستان رادین وب رمان ماکانی (اتفاق) سهند خوشگله زیباترین خلقت خدا ، دل نوشته های ما برای زیباترین معجزه خدا؛ سهندجان فروشگاه فایل های دانشجویی باس مووی _دانلود فیلم ساخت استخر سونا جکوزی و آبنما در شیراز سکس