تعریف زالو درمانی گرداوری شد

تعریف زالو درمانی

 

زالوها جانورانی هستند که در داخل بزاق خود ماده ای مؤثر برای درمان دارند . این ماده با نام هیرودین است. قطعا شما با تأثیر ی به نام آسپرین آشنا هستید. این در حقیقت می تواند درمان را به دنبال داشته باشد. زیرا گرفتگی در رگ های بدن شما را از بین می برد. در صورتی که رگ ها گرفته شوند خطر بیماری هایی نظیر سکته نیز افزایش خواهد یافت. زالو درمانی جانوری است که می تواند این گرفتگی رگ ها را همچون آسپرین از بین ببرد. اما برخلاف آسپرین که تأثیرات منفی از خود بر جای می گذارد زالو درمانی تأثیر منفی ندارد.

زالوها نه تنها به صورت عادی و طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند بلکه می توانند به منظور تولید لوازم مختلف نیز مورد استفاده قرار گیرند و کاربرد زیادی در صنعت دارند. در برخی از کشورها بزاقی که در زالو وجود دارد گرفته شده و از آن برای تولید کرم هایی مختلف و لوازم آرایشی متنوع نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

زالوها معمولا برای خونخواری نیاز دارند تا در حدود چند دقیقه ای بر روی بدن شما و در ناحیه ی مورد نظر قرار گیرند. این خونخواری باید به صورت متناوب انجام شود. این زالوها معمولا پس از خوردن خون بسیار بزرگ می شوند و خود به خود از جای مورد نظر کنده می شوند. این زالو می میرند ، اما خونی که در بدن شما وجود دارد به نوعی تصفیه خواهد شد . برخی از مواقع ممکن است که پس از خوردن خون توسط زالو این خونریزی بند نیاید ، بهترین روش استفاده از زردچوبه بر روی محل مورد نظر است.

معمولا محلی که زالو درمانی در حال انجام است پس از انجام این عمل تا حدودی مستعد عفونت های مختلف است. بنابراین بهتر است تا از هر نوع ماده ی انتقال دهنده ی عفونت بر روی محل مذکور خودداری نمایید. این محل معمولا به دلیل خونریزی می تواند با هر نوع باکتری یا ویروسی در تماس بوده و به دالخل خون منتقل نماید. آب یکی از مهم ترین موادی است که می تواند این عفونت ها را منتقل کند بنابراین بهتر است تا آب را بجوشانید و به این روش میکروب های درونی آن را از بین ببرید.

قبل از قرار دادن زالو بر روی محل مورد نظر بهتر است تا محل را با انگشت دست خود کمی ماساژ دهید این کار در فصل سرما  ، فصلی که پوست بدن از خون کمتری برخوردار است بسیار اهمیت دارد. زیرا با این کار موجب خواهید شد تا زالوها با سرعت بیشتری به دلیل حضور خون مناسب به این کار بپردازند .

 

زالو و درمان بیماری

زالو درمانی یکی از روش های مورد استفاده برای درمان بیماری های سخت می باشد که توسط برخی از افراد متخصص انجام می شود.

بیشتر بخوانید: زالو و درمان بیماری

 

خواص زالو درمانی

تأثیر زالو معمولا به دلیل وجود یک ماده در داخل بزاق آن می باشد . این ماده عموما اثرات درمانی از خود برجای می گذارد که به همین دلیل در بسیاری از موارد توسط مراکز درمانی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: خواص زالو درمانی


پزشک من زالو ,درمانی ,مورد ,استفاده ,معمولا ,درمان ,زالو درمانی ,مورد استفاده ,درمان بیماری ,استفاده قرار ,بنابراین بهتر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فلزیاب کاوش به من نگو لیلی... علی اصغر قاسمی سلطان میانه 09039005830 کیت صنعتی فلزیاب ثمین miraculous ladybug نسیم سحر